• Weet iemand of er bezwaar zou kunnen zijn tegen het maken van een app die het bouwen van een karakter kan automatiseren?

    Die bestaan bijvoorbeeld voor Pathfinder en D&D en vormen voor mij echt een meerwaarde bij die systemen omdat veel reken-en uitpluiswerk op die manier wordt vermeden.

  • Hi Yvar,

    er staat zo'n project op stapel. In één van de volgende updates gaan we daar dieper op in.

    Daarnaast gaat het mogelijk zijn om via een soort van scriptorium zelf zaken te creëren.

    Ook daar zijn we mee bezig, maar dat is nog wat verder weg.

  • YvarThorkilson, let op!

    Als Luc iets belooft is dat geen garantie. De tekst die hij schrijft zou ik als volgt lezen:

    Zitat von wat Luc bedoelt

    Dat lijkt ons ook heel mooi. In een van de volgende updates zal staan dat we ook heel graag een app willen hebben

    Daarnaast kun je ook zelf iets maken, hoef je niet op ons te wachten

    Ook daar zijn we mee bezig, maar dat is voor volgend jaar, of later.

    Mocht je de Duitse taal machtig zijn dan kun je naar een special pfd-bestand kijken. Je kunt daar de verschillende waardes invullen en er wordt bijgehouden hoeveel AP je dat kost. LET OP: in de meeste browsers werkt deze pdf niet. Als je bij Erfarungsgrad geen dropdown menu hebt dan werkt het niet.

    Dat is trouwens het eerste wat je moet invullen, want daarmee bepaal je hoeveel AP-punten je hebt om je nieuwe Held aan te passen.

    Zelf heb ik niet getest of alles goed werkt, maar het is versie 2.2 en de maker zegt dat er fouten zijn verbeterd dus het zal meestal wel de juiste waardes geven.

    Succes.