• Ik ben nieuw op de site maar op z'n minst ervaren als rollenspeler. Odm was mijn eerste liefde maar ik verloor wegens omstandigheden mijn vroeger materiaal. Ik ben nu bezig met Fate, Ambrosia, Odm5, Pathfinder, Durance en Fiasco. De wereld en setting van Odm blijft voor mij echter het aantrekkelijkste. Is dat nostalgie? Geen idee. Een ding is zeker: ik heb meerdere spelgroepen om met odm te laten kennismaken.

    Nu nog de nieuwe regels leren. ^^

  • Leuk je te leren kennen, Yvar!
    En welkom terug in de gemeenschap van OdM'ers!

    Ik meen ook te kunnen interpreteren dat je je aan OdM5 waagt? Super! Dat weten we natuurlijk zeer te waarderen! :)

    ======================================================

    Sinjoor Elegast Vandervenga, ehem. Kuslik-Galahan
    Oberst des Ordens des zweifach geheiligten Famerlors.

    DVD-Profiler

  • Natuurlijk. Al een sessie achter de rug, een volgende gepland en nog enkele die erna in de steigers staan.

    Ik heb mijn spelersgroep nu al met verschillende systemen laten kennismaken. Voor mij blijft odm echter hetgene dat het meeste aanleunt tegen mijn persoonlijke voorkeur.

    Het avontuur dat bij het regelwerk komt is qua inhoud fantastisch, de structuur is dan weer minder mijn meug. Ik ga het wel gebruiken om mijn spelersgroep te laten kennismaken met het systeem.

    Dank aan iedereen voor de welkom. <3