LARP: Silbertaler

• Voor wie nog nooit LARP gespeeld heeft en voor de oude rotten in het spel:

In het weekeinde van 4-6 april vindt Silbertaler 3 plaats in Burg Blankenheim. Deze prachtige burcht, op een kleine twee uur rijden van Hasselt of Eindhoven heeft een uitermate prettige larp-sfeer. Het plot behelst twee huwelijken en een mogelijk sterfgeval. Er zal niet extreem veel worden gevochten.

Wie zin heeft om mee te doen, kan bij de onderstaande link kijken of het wat voor hem of haar is. Kennis van het Duits is praktisch, maar de spelleiding kan in voorkomende gevallen ook in het Engels aanwijzingen geven.

Zie ook de Duitstalige aankondiging met prijzen: http://www.alveran-larp.de/Start/Home/KalenderDetails/124

Bercaudia locuta, causa finita.

• De DSA-Larps zijn inderdaad fantastisch! Heb er enkele meegedaan... heel anders dan het gevoel dat ik bij alle andere Larps had in België die ik ooit meedeed.

Er waren altijd (puur gespeelde) strubbelingen tussen de spelers, maar nooit echt backstabberij. Uiteindelijk waren de spelers altijd één grote heldengroep die samen mooi werkten aan de belevenis van het spel.

Dat de wereld van Aventurië beleefd wordt, maakt het natuurlijk extra fijn!

======================================================

Sinjoor Elegast Vandervenga, ehem. Kuslik-Galahan
    Oberst des Ordens des zweifach geheiligten Famerlors.

DVD-Profiler

• Geen geld, geen vervoer, geen optie.

Ik weet trouwens niet of ik ooit nog wel wil larpen.

DVD-Profiler

• Een vriend van mij, ook een DSA-kenner, zou erg graag zelf een team bij elkaar willen sprokkelen om een LARP te organiseren, hier in de Lage Landen.

Zijn er daar gegadigden voor?

DVD-Profiler